Tuesday, March 22, 2011

JOAN COLOMO al Fem Ateneu

6 comments:

  1. M'hagués agradat anar-hi!
    a veure si aquest divendres m'hi puc passar. M'encanten les fotos Marta!!!

    un petonet,
    Núria.

    ReplyDelete
  2. Moltes gràcies Núria!!!!! :D
    Aquest divendres va estar molt bé amb en Colomo, és un crak! A veure si t'hi pots passar, cada divendres es faran concerts i tots apunten alt!!!
    Un petonàs!

    ReplyDelete
  3. Que gran que és la meva nena... i que gran que és en Colomo! com t'ho diria.......és màgic... meravellòs... :)

    ReplyDelete
  4. Aquí no es pot posar un "M'agrada" o "M'encanta" als comentaris? :) Jo no vull pas la veritat, VULL SER FELIÇ!!!!!! gràcieeeees! un petonàs Aineta!

    ReplyDelete
  5. Qina passadA Marta! Guapíssimes fotos!Enhorabona per la vostra feina.. guapo en COLOMO!

    ReplyDelete
  6. Moltes gràcies!!! El concert al "Fem Ateneu" va estar molt bé! I què dir d'en Colomo... is the best! Una passada!

    ReplyDelete